... امروز: شنبه - 24 شهریور - 1403
ورزشی 29 مرداد 1403 - 4 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

رئیس هیات تیراندازی مازندران در نشست رسانه‌ای عنوان کرد:سایت مرکزی تیراندازی مازندران احداث می شود

رئیس هیات تیراندازی مازندران گفت: سایت مرکزی تیراندازی برای احداث نیاز به حمایت‌های مسؤولان استانی دارد.

دکتر بهروز اسکندرنیا در مراسم تجلیل از خبرنگاران مازندرانی با اشاره به قابلیت‌های تیراندازی در استان، اظهار کرد: در زمینه تجهیزات تا حدودی مشکلاتی داریم و ضعف موجود در کشور نداشتن تجهیزات مناسب است.

وی با اعلام اینکه تیراندازی ورزش تجهیزات‌محور است، تصریح کرد: ورزشکاران به دلیل نداشتن تجهیزات دچار مشکل می‌شوند و با توجه به هزینه بالای خرید سلاح تا حدودی در این زمینه دچار چالش هستیم.

رئیس هیات تیراندازی مازندران با اشاره به برنامه‌ریزی برای احداث سایت تیراندازی در استان افزود: در این زمینه نیاز به همکاری و همراهی متولیان امر در ورزش استان داریم.

اسکندرنیا یکی از برنامه‌‌های اصلی‌ هیات را اجرای طرح استعدادیابی و حمایت از ورزشکاران فعال عنوان کرد.

وی با بیان اینکه این ورزش بسیار گران است، گفت: در المپیک پاریس تیراندازی کشور ما خودنمایی کرده و بازتاب مناسبی در جهان داشت‌.

اسکندرنیا افزود: در حال حاضر یکی از مشکلات در مجموعه هیات، تطابق هزینه‌ها با قوانین است چراکه روی همه هزینه‌ها اداره مالیات نظارت داشته و نبود قوانین مناسب و مدون در این بخش باعث فرار اسپانسرهای مالی می‌شود.

وی با اعلام اینکه همه تلاش ما این است که در کنار فعالیت‌ها، نسبت به احداث سایت مرکزی هیات تیراندازی مازندران اقدام کنیم، یادآور شد: برنامه داریم در شهرستان‌ها هم این سایت فعال شود و در این راستا نیاز به زمین داریم.

رئیس هیات تیراندازی مازندران با اشاره به توافق انجام شده با سپاه کربلای مازندران، گفت: سالن‌های فعال در اختیار سپاه برای توسعه این ورزش به هیأت‌های تیراندازی اختصاص پیدا کرده است.

اسکندرنیا افزود: مازندران سوم تا ششم مهر‌ماه میزبان سمینار ۳ روزه روسای هیات‌های تیراندازی استان‌های کشور است.

وی اظهار کرد: دوم مهرماه امسال نیز اولین همایش روسای هیات‌های تیراندازی شهرستان‌های مازندران را برگزار می‌کنیم.

اسکندرنیا با اشاره به اینکه نهادینه‌شدن استعداد‌یابی تیراندازی آرزویم است، گفت: اولین استانی هستیم که خانه تیراندازی کشور را راه‌اندازی کردیم.

رئیس هیات تیراندازی مازندران بیان کرد: در گذشته تنها ۱۱ هیأت ورزشی در شهرستان‌های مازندران وجود داشت و هم‌اکنون در همه ۲۲ شهرستان، روسای هیات‌ها منصوب شدند.

اسکندرنیا با اشاره به اینکه هانیه رستمیان در رویداد المپیک حضور داشت و رتبه بسیار خوب ششم را کسب کرد، گفت: برای المپیک آینده برنامه داریم.

وی خاطرنشان کرد: با فدراسیون تیراندازی صحبت کردیم تا سه شاخص مربی، روان‌شناس و ماساژور برای هانیه رستمیان بانوی المپین مازندرانی برای کسب آمادگی در المپیک بعدی توسط هیات تیراندازی مازندران درنظر گرفته شود.

گفتنی است: در پایان این مراسم با حضور مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از تلاش‌های هانیه رستمیان در المپیک پاریس و محبوبه بهاری قهرمان مسابقات تیراندازی نیروهای مسلح کشور قدردانی شد.

نویسنده
issfmazand
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *