... امروز: شنبه - 24 شهریور - 1403
ورزشی 23 مرداد 1403 - 1 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

مازندران میزبان گردهمایی روسای هیات‌های تیراندازی استان‌های کشور

رئیس هیات تیراندازی مازندران گفت: مازندران سوم تا ششم مهر‌ماه میزبان سمینار ۳ روزه روسای هیات‌های تیراندازی استان‌های کشور است.

دکتر بهروز اسکندرنیا در حاشیه برگزاری مسابقه تیراندازی فعالان رسانه‌ای شهرستان سوادکوه به مناسبت هفته خبرنگار اظهار کرد: دوم مهرماه امسال نیز اولین همایش روسای هیات‌های تیراندازی شهرستان‌های مازندران را برگزار می‌کنیم.

وی افزود: در ابتدا فعالیت‌مان، ساختارمندی مصوب تیراندازی کشوری را اجرایی کردیم و آموزش، تمرین و مسابقات را مدنظر قرار دادیم.

اسکندرنیا از کشف استعدادهای جوان و نوجوان همچون حسین تقیان و امیر عبدی خبر داد و یادآور شد: ۷۵ میلیارد ریال در طول ۱۵ ماه اخیر برای تیراندازی مازندران هزینه کردیم.

رئیس هیات تیراندازی مازندران با بیان اینکه ایجاد سایت جامع تیراندازی در همه شهرها اولویت ما است، ادامه داد: در هر شهرستانی زمین توسط منابع طبیعی با مالکیت هیات تیراندازی واگذار شود، سایت تیراندازی احداث می شود و در این راستا چهار شهرستان، زمین‌های مدنظر را معرفی کردند.

اسکندرنیا با اشاره به اینکه نهادینه‌شدن استعداد‌یابی تیراندازی آرزویم است، گفت: اولین استانی هستیم که خانه تیراندازی کشور را راه‌اندازی کردیم و ایجاد سایت تیراندازی در شهرهای مازندران اولویت‌ اصلی هیات است.

وی با اعلام اینکه ۲۲ هزار تیرانداز سازمان‌یافته در مازندران داریم که هر روز به این آمار اضافه می‌شود، افزود: ۱۶۰ هزار قبضه اسلحه شکاری در استان مازندران وجود دارد که برای شکار تهیه شده و برنامه داریم که شلیک به سمت اهداف پروازی و تخلیه روانی سوق پیدا کند.

اسکندرنیا دخالت‌های حوزه دولتی را از مشکلات ذکر کرد و ورزش را برخواسته از مردم و جامعه دانست و خاطرنشان کرد: رشته تیراندازی، تجهیزات‌محور بوده و نیازمند توجه بیشتر است.

رئیس هیات تیراندازی مازندران، تحریم را از مشکلات رشته تیراندازی دانست و اضافه کرد: برای خرید سلاح و تجهیزات آن دچار چالش هستیم.

اسکندرنیا بیان کرد: در گذشته تنها ۱۱ هیأت ورزشی در شهرستان‌های مازندران وجود داشت و هم‌اکنون در همه ۲۲ شهرستان، روسای هیات‌ها منصوب شدند.

وی با اشاره به اینکه هانیه رستمیان در رویداد المپیک حضور داشت و رتبه بسیار خوب ششم را کسب کرد، گفت: برای المپیک آینده برنامه داریم.

اسکندرنیا افزود: با فدراسیون تیراندازی صحبت کردیم تا سه شاخص مربی، روان‌شناس و ماساژور برای هانیه رستمیان بانوی المپین مازندرانی برای کسب آمادگی در المپیک بعدی توسط هیات تیراندازی مازندران درنظر گرفته شود.

وی در پایان از برگزاری مراسم تجلیل از هانیه رستمیان تیرانداز المپیکی مازندران با حضور متولیان اجرایی و ورزشی استان خبر داد.

نویسنده
issfmazand
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *