... امروز: چهارشنبه - 28 شهریور - 1403
ورزشی 23 مرداد 1403 - 1 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
کپی شد!
0

خبرنگاران سوادکوهی دست به تفنگ شدند

به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار، مسابقه تیراندازی فعالان رسانه‌ای شهرستان سوادکوه با حضور دکتر بهروز اسکندرنیا رئیس هیات تیراندازی مازندران برگزار شد.

مسابقه تیراندازی فعالان رسانه‌ای شهرستان سوادکوه در باشگاه صالح و با همکاری هیأت تیراندازی و پایگاه خبری اخبار سوادکوه به مناسبت هفته خبرنگار برگزار شد.

رئیس هیأت تیراندازی شهرستان سوادکوه با تقدیر از همکاری فعالان رسانه‌های مکتوب، مجازی و فضای اجتماعی در برگزاری مسابقه تیراندازی، گفت: ۲۱ فعال رسانه‌های سوادکوه در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

امید رمضان‌نژاد از حضور رئیس هیأت تیراندازی مازندران، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه و عضو شورای اسلامی شهر زیراب در این رویداد خبر داد و افزود: سیدرمضان‌صالح‌نژاد به عنوان مدیر باشگاه صالح و مربی توانمند ملی در این مسابقه اقدام به آموزش حمل و شلیک سلاح به فعالان رسانه‌ای کرد و مقرر شد تا شرایط لازم برای برگزاری کلاس برای فعالان رسانه‌ای مهیا شود.

گفتنی است: در پایان این رقابت، ابوالفضل ذاکری، محمد علیزاده، حامد رهنمای، سجاد علیزاده، مهدی اکبری به عناوین اول تا پنجم دست یافتند و سوسن فرهادی در بخش بانوان اول شد.

ضمنا از آرش زمانی نوجوان‌ترین تیرانداز این دوره از مسابقات هم تقدیر شد.

نویسنده
issfmazand
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *