... امروز: چهارشنبه - 28 شهریور - 1403
مازندران 10 خرداد 1402 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

انتصابات در هیات تیراندازی مازندران کلید خورد

هیات تیراندازی مازندران در مسیر پیشرفت

ایسنا/مازندران هیات تیراندازی مازندران طی چندماه گذشته دستخوش تغییرات گسترده‌ای شد و مدیران جدید مسئولیت این رشته پرطرفدار را برعهده گرفتند

با پیشنهاد عادل عالیشان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران و مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی، دکتر بهروز اسکندرنیا به عنوان سرپرست هیات تیراندازی مازندران منصوب شد.

به دنبال این انتصاب، خون تازه‌ای به رشته تیراندازی تزریق شد و اسکندرنیا در کوتاه‌ترین زمان، رؤسای هیات های تیراندازی شهرستان‌های مازندران را در هتل بادله گردهم آورد و بزرگان این رشته در رابطه با مشکلات و تنگناهای موجود گپ زدند و چالش ها را بررسی کردند.

در ادامه انتصاب ها، دکتر مصطفی رجبی که ۲۸ سال در حوزه ورزش تیراندازی مشغول فعالیت بوده و ۹ سال سابقه عضویت در تیم ملی تیراندازی را در کارنامه کاری خود دارد، به‌عنوان سرپرست دبیری هیات تیراندازی مازندران منصوب شد.

رجبی که از نیروهای جوان و خوش فکر تیراندازی است، در خانواده‌ای پرورش یافته که سال‌ها در رشته تیراندازی مدیریت داشته و افتخارآفرینی کردند.

سرپرست هیات تیراندازی مازندران در ادامه طی احکام جداگانه‌ای، عباس تمدنی را به عنوان سرپرست کمیته بازرسی استان و مهدی کاظمی  کلاکی را به عنوان سرپرست هیات تیراندازی  شهرستان بهشهر منصوب کرد.

امید است با ادامه روند موجود، رشته تیراندازی روزهای پُرفروغی را پیش رو داشته باشد و شاهد پیشرفت ورزشکاران مازندرانی در عرصه‌های ملی و بین المللی باشیم.

نویسنده
issfmazand
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *